10 de febrer 2009

El CAP es fa major

Ja fa anys que va nàixer la llegenda urbana sobre l'ampliació en temps del CAP, però mai no s'havia establert res definitiu. Ara, per no variar en la costum de fer canvis en l'educació cada dos per tres, ja tenim les coses mes clares i més fotudes també, si em permeteu l'expressió.
Finalment el curset que es convertix en màster ja no ens ocuparà la "misèria" d'abans, sinó 8 mesos. Hi haurà una especialitat per cada assignatura de la Secundària, haurem de fer moltes més pràctiques i, per descomptat, també ens costarà molt més. He sentit 7 ó 8 vegades més o 3000€? M'he quedat amb el dubte, però per al cas, és igual.
Ara jo em planteje: era necessari un canvi així? Estic d'acord amb l'augment de les pràctiques, tots sabem que de la carrera eixim preparats, d'aquella manera, en matèria, però ningú no ens ensenya a cuinar 20 olles bullint hormones. I el canvi a màster? I el preu? I el temps?
Quan estiga d'acord amb les respostes, ja parlarem.